[Postfix-es] Re: Monitor Postfix en tiempo real

Pedro Juan Labonia jlabonia en ofishop.com
Lun Mayo 16 22:20:12 CEST 2005

Si queres podes usar el awstats no es en tiempo real pero la info que te
proporciona supera ampliamente al mdaemon.
Esto lo saque de la page de postfix
Logfile analysis

    * pflogsumm logfile analyzer utility by Jim Seymour.
    * AWStats logfile analyzer system.
    * Anteater logfile analysis system by Tobias Erbsland.
    * mailgraph, an RRDtool frontend utility by David Schweikert.
    * mailstats logfile analyzer utility by Craig Sanders.
    * LogReport logfile analyzer system. On-line log report processing is
available at log en postfix.logreport.org.
    * Logrep logfile analyzer system.
    * Isoqlog logfile analyzer system (also supports qmail and Sendmail).

SAludos

--

---
Pedro Juan Labonia