[postfix-es] problemas correo

coco alcazar cocoalcazar en gmail.com
Vie Ago 1 18:18:37 CEST 2008

Hola , amigos  ahora tengo este error, me podrian ayudar gracias.

Remote-MTA: dns; mx1.hotmail.com
Diagnostic-Code: smtp; 421 RP-001 The mail server IP connecting to Windows Live
    Hotmail server has exceeded the rate limit allowed. Reason for rate
    limitation is related to IP/domain reputation problems. If you are not an
    email/network admin please contact your E-mail/Internet Service Provider
    for help. Email/network admins, please visit http://postmaster.live.com for
    email delivery information and support

y  con otras cuentas  me sale este error:

<paulo.ormeno en dhl.com>: connect to
    cluster10a.us.messagelabs.com[216.82.253.99]: Connection refused

Gracias, estoy incomunicados con varios servidores de correos.

Saludos.