DKIM signing bei Mailweiterleitung

Carsten Rosenberg cr at ncxs.de
Mi Apr 3 06:31:28 CEST 2019

- To be eligible for signing, a mail must be received from an
authenticated user OR a reserved IP address OR an address in the
sign_networks map (if defined)

- Selector and path to key are selected from domain-specific config if
present, falling back to global config

https://rspamd.com/doc/modules/dkim_signing.html

Dort steht genau die Lösung deines Problems. Was sollte hier noch fehlen?

Viele Grüße

Carsten