[Postfix espanol] Error: bad host/domain syntax

Carlos Rotenberg crotenberg en despegar.com
Mar Jul 2 22:50:58 CEST 2002

hola lista,

hay un user de mi server que cuando le envio un mail algunas veces me vuelve
rechazado con el mensaje que aparece abajo, alguien sabe que es lo que esta
pasando.

muchas gracias,

carlos

This is the Postfix program at host mail.domain.net.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

The Postfix program

<user en domain.com:>: bad host/domain syntax: "domain.com:"

Reporting-MTA: dns; mail.domain.net
Arrival-Date: Tue,  2 Jul 2002 16:05:49 -0400 (EDT)

Final-Recipient: rfc822; user en domain.com:
Action: failed
Diagnostic-Code: X-Postfix; bad host/domain syntax: "domain.com:"

Envía la linea "unsubscribe postfix-espanol" en el cuerpo de un mensaje