[Postfix espanol] Error: bad host/domain syntax

Ramon Pons Vivanco rpons en rinu.org
Mie Jul 3 02:46:00 CEST 2002

On Tue, Jul 02, 2002 at 05:50:58PM -0300, Carlos Rotenberg wrote:

	Hola,

> [...]
> rechazado con el mensaje que aparece abajo, alguien sabe que es lo que esta
> pasando.

> This is the Postfix program at host mail.domain.net.
>
> I'm sorry to have to inform you that the message returned
> below could not be delivered to one or more destinations.
>
> For further assistance, please send mail to <postmaster>
>
> If you do so, please include this problem report. You can
> delete your own text from the message returned below.
>
> The Postfix program
>
> <user en domain.com:>: bad host/domain syntax: "domain.com:"

Creo que el problema son los dos puntos "extras" que
van despues de domain.com
El correo iba dirigido a <user en domain.com:> cuando deberia
serlo a <user en domain.com>

Un saludo,

Ramon Pons Vivanco

--
 .''`.                Why is a cow? Mu. (Ommmmmmmmmm)
: :' :

The Source, Luke... use the Source.