[Postfix espanol] tiempo

Wcom christian_conejero en ciudad.com.ar
Lun Jun 10 23:06:17 CEST 2002

mailq
ns1:~# mailq
-Queue ID- --Size-- ----Arrival Time---- -Sender/Recipient-------
B720C42398    23184 Mon Jun 10 09:56:06  alejandrotosi en movi.com.ar
          (connect to mailgw.guyer.com.uy[200.40.95.44]: Connection timed
out)
                                         njuan en guyer.com.uy

5120142394     1805 Mon Jun 10 09:42:18  alejandrotosi en movi.com.ar
       (connect to bobafett.barcap.com[141.228.156.163]: Connection timed
out)
                                         raul.ponte en barcap.com

-- 25 Kbytes in 2 Requests.

ns1:~# host -t MX guyer.com.uy
guyer.com.uy            MX      10 mailgw.guyer.com.uy

ns1:~# host -t MX barcap.com
barcap.com              MX      2 bobafett.barcap.com
barcap.com              MX      2 jabba.barcap.com

Y sobre este que me tira 504 no me queda en mailq o sea en cola pero te paso
la MX

ns1:~# host -t MX savaglio-tbwa.com.ar
savaglio-tbwa.com.ar    MX      10 mail.savaglio-tbwa.com.ar
savaglio-tbwa.com.ar    MX      20 dnscorp.datamarkets.com.ar
ns1:~#

> This is the Postfix program at host ns1.cccc.com.ar.
>
> I'm sorry to have to inform you that the message returned
> below could not be delivered to one or more destinations.
>
> For further assistance, please send mail to <postmaster>
>
> If you do so, please include this problem report. You can
> delete your own text from the message returned below.
>
> The Postfix program
>
> <ltidone en savaglio-tbwa.com.ar>: host
mail.savaglio-tbwa.com.ar[200.32.9.50]
>     refused to talk to me: 504 DNS verification of sending machine failed:
no