[Postfix-es] Enviar un mail a un comando o script, y este no se procesa. Por-que?

CORSPORT corsport en transnet.cu
Mar Nov 7 05:22:30 CET 2006

Colegas, le envío un mail a esta cuenta (auto en corsport.transnet.cu ),
que tiene un alias que es un comando o script y no me lo procesa...

Por que no me quiere recibir este fichero y procesarlo....?
Alguien podría interpretar este error....."Command died with status 1"
This is the Postfix program at host server.corsport.transnet.cu.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

   The Postfix program

<auto en corsport.transnet.cu>: Command died with status 1: "
    /mnt/_tch/tmp/extraer_tch.sh"

Saludos;
Felipe.