[Postfix-es] Mails raros (posible open relay)

Andres Alejandro Dobie andres.dobie en gmail.com
Lun Mayo 14 22:59:13 CEST 2007

Nuevamente hola lista:

Les escribo porque tengo un problema y no se a que atribuirselo especificamente.
El tema es el sigueinte: Me estan llegando cientos de mails los cuales
procesa mi serivdor con estas caracteristicas:

>From MAILER-DAEMON en provebpba.com.ar (Mail Delivery System)
To Arias_Lethaa en erg.it
Date Mon, 14 May 2007 18:24:17 -0300 (ART)
Subject Undelivered Mail Returned to Sender

This is the Postfix program at host inter.provebpba.com.ar.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

			The Postfix program

<david.mohorn en amherst1.com>: mail for amherst1.com loops back to myself

<erling en amherst1.com>: mail for amherst1.com loops back to myself

Attachments

message/delivery-status
Attached Email

Lo raro es que hago las pruebas de Open relay de mi servidor y me dan
bien, como que no soy open relay, entonces no entiendo.

teniendo en cuantea esto:

A) - Porque se produce (a que se lo atribuyo)

B) - Como lo soluciono ?

Desde ya gracias por su tiempo y respuestas.

Andres